jordgubbarochbubbel

jordgubbarochbubbel

tisdag 29 augusti 2017

September och rubriker


Har så mycket som bubblar och vill ut...
Ja ja, det kommer dagar när jag bubblar av mig här också.

Grekland var förstås toppen och om det kommer jag att berätta så småningom.

Vecka 35 står det i almanackan och september knackar på och därmed också Veckans rubriker.

Tove föreslår rubriker och vad jag känner till har ingen annan gjort anspråk på september...?

v 35 Order är fritt
v 36 Vägmärken
v 37 Väjningsplikt
v 38 Fullt stopp
v 39 Nu får det räcka

Ledig tisdag denna vecka då jag bytt med en arbetskollega som behövde torsdagsledigt. Det blir fint det med. Har date med dottern och det blir myyys som alltid!




Stranden som ligger närmast hotellet där vi bodde i Amopi

1 kommentar:

Bevare mig väl sa...

:-) Käckt inlägg på ordet är fritt!
kram