jordgubbarochbubbel

jordgubbarochbubbel

torsdag 28 mars 2019

- grattis


Grattis
Idag fyller min svägerska C 50 år.

När jag var mycket yngre så tyckte jag att femtio år är ju gammalt.
Men nu när jag vandrar emot 53 så kan jag inte säga att jag känner mig gammal.
Vad är ålder?
Inom mig så känner jag mig inte som någon ålder. Jag är fortfarande väldigt barnslig.

Att bli vuxen är väl egentligen att vi förstår att vi behöver ta ansvar...
-för oss själva och det som vi har runt omkring oss..

Min fysiska kropp kan ibland tillkännage för mig att jag är äldre än jag känner mig,
det är tillexempel väldigt långt ner till golvet
eller om jag ska resa mig från en djup soffa... suck! Det brukar kännas...

Men tillbaka till födelsedagskvinnan! Stort grattis till dig C<3 gör dig en härlig dag!



Vi ses och firar i helgen!

Inga kommentarer: