jordgubbarochbubbel

jordgubbarochbubbel

måndag 7 november 2016

Dålig update - måndag

Titta det snöar
så himla mys! Jag gillar snön och vill gärna att den stannar. Och med den också kylan som jag inte gillar alls men kan tänka mig att stå ut med om snön får ligga kvar.
En fem, sex grader kallt är perfekt. Gärna sol också!

I lördags
så jobbade jag då jag bytt lördag med en arbetskamrat som behövde vara ledig. Istället jobbar han åt mig på lördag. Nice!
För min del innebär det varannan dag på jobbet den här veckan. Imorgon ska jag åka på studieresa till Göteborg, hur kul som helst! och på torsdag är jag ledig. Det blir en skön vecka!

Nästa vecka
blir också en kortvecka då jag tagit semester på fredagen. Jag och min älskling ska ut på äventyr. Vart det bär får vi se då.

Förra veckans rubrik
om ögon dyker upp här lite senare i veckan.
Nu måste jag krypa ner i sängen och sova några timmar så att jag orkar gå upp klockan 04.10 då åbäket kommer skramla låta och skrämmas. Men sen blir det skoj!


Nostalgi
är denna låt för mig. Som jag har lyssnat om och om igen...
Fortfarande bra, tycker jag.













Inga kommentarer: